برگزاری آزمون جذب اساتید مدارس حوزه علمیه خواهران استان زنجان 
کد خبر: 4058770
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

برگزاری آزمون جذب اساتید مدارس حوزه علمیه خواهران استان زنجان 

معاون آموزشی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان زنجان گفت: آزمون جذب اساتید مدارس علمیه خواهران استان زنجان بین ۱۰ نفر از داوطبان صبح امروز برگزار شد.

آزمون جذب اساتید مدارس حوزه علمیه خواهران

زینب صالحی، معاون آموزشی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به جزئیات برگزاری این آزمون، عنوان کرد: مرحله اول این آزمون شامل امتحان کتبی صبح امروز یکم خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و افرادی که در این مرحله توانمندی‌های علمی و مهارتی لازم را دارا باشند و بتوانند امتیاز کافی را کسب کنند، مرحله دوم در آزمون شفاهی مصاحبه شرکت می‌کنند.

صالحی ادامه داد: این افراد در صورت قبولی در مصاحبه شفاهی دوره‌های آمادگی تربیت مدرس را در تابستان سال‌جاری گذرانده و برای تدریس در سال جدید تحصیلی مهرماه ۱۴۰۱ آماده می‌شوند.

این مسئول با اشاره به مناطق خدمت این اساتید بیان کرد: این افراد به مناطق مختلف مدارس علمیه خواهران استان و شهرستان از جمله، مدرسه فاطمیه ابهر، الزهرا هیدج، حضرت معصومه (س) قیدار و زینب کبری (س) ماهنشان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش داوطلبان اظهار کرد: مدرسان باید حداقل مدرک سطح ۳ را دارا باشند. همچنین حداکثر رده سنی مشخص شده ۶۰ سال بوده ولی خوشبختانه تمامی داوطلبان در رده سنی جوان و از دانش‌آموختگان حوزه علمیه خواهران استان زنجان هستند.

صالحی افزود: این آزمون سالانه یک بار طبق اعلام نیاز مدارس استان برگزار می‌شود. همچنین متقاضیان از طریق فراخوان عمومی و رسانه‌ای به صورت حضوری به مدارس و مرکز حوزه علمیه خواهران استان زنجان مراجعه و ثبت‌نام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha